tisdag 14 april 2015

ja jag lever

Jag har nu varit i Quitl i 3dagar och för er som inte redan märkt det så lever jag faktiskt fortfarande, tro det eller ej. Just nu bor jag bland en drös med andra ungdomar som gör liknande resor som mig. Två av dem följer dessutom med även nästa vecka då jag drar till Puerto Quito. En av dem möter jag dessutom igen ytterligare några veckor senare när jag är på Galapagos, alltid skönt att ha lite koll på folket man kommer leva med. 
Gällande spanskastudierna så går det helt okej, varken bättre eller sämre. Läraren  är supertrevlig och talar faktiskt, till skillnad från många andra även lite engelska. Så skönt! Studierna går dock i ett jäkla tempo men att vi enbart är 3 personer i min grupp underlättar helt klart det hela. 

Nehe nu ska jag äta lite färsk papaya och fortsätta att njuta av det underbara vädret innan det senare vankas salsakurs. Tills dess att vi hörs nästa gång så får ni nöja er med nedanstående foton, jag hoppas kvaliten åtminstone är lite bättre än vad den blev på skype... 
Tjoooo 



1 kommentar:

  1. Skönt att höra att allt är under kontroll.
    Kram från mormor

    SvaraRadera