onsdag 29 april 2015

Montanita levererar

En vanlig dag i Montanita:

- duscha i 3ton solkräm
- Nypressad juice till frukost påväg till skolan
- 2h surfing
- dränka sig i solkräm
- 2h spanskastudier
- lunch på någon trevlig och inte allt för dyr restaurang. Eventuellt käk på standen.
- strandchill alt. softa vid poolen på hostlet, gärna i en av hängmattorna
- solkrämsdax
- 2h spanskastudier
- "gah jag måste ha mer solkräm, jag blir ju bara röd!"
- softa med övriga ungdomarna följt av käk

Livet i Montanita är helt enkelt ganska bra. Börjar dock bli ganska rejält less på spanskastudier nu efter 2.5 veckor. Efter ytterligare 8h studier är jag dock klar, nu är det nära. På torsdag ska det firas!
Dags att sova, imon är en ny dag. Kl. 8.00 är det jag som står redo med surfbrädan I högsta hugg. Imon jäkla ska jag lyckas ställa mig upp och samtidigt ha någorlunda kontroll. Jag hoppas det går vägen.

En helt okej utsikt från en av hängmattorna på hostlet. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar